Doordat de clouddienst u en uw werknemers in staat stelt om altijd en overal te kunnen werken heeft InSim een Beheercontract ontwikkeld die u het recht geeft op ondersteuning bij functionele vraagstukken.
Het InSim Office 365 Beheercontract is zorgvuldig samengesteld en gebaseerd op de aanwezige behoefte in de markt. Omdat niet iedereen hetzelfde is, is het Insim Beheercontact flexibel opgebouwd zodat het naar uw behoefte kan worden samengesteld. Onze doelstelling is u als klant te ontzorgen waar het gaat om uw cloudomgeving.
Wat betekent dat voor u?
U hebt direct contact met een tweede- of derdelijns specialist.
U heeft voorrang op klanten zonder contract.
U ontvangt niet voor iedere supportvraag een aparte factuur.
U betaalt per kwartier en niet per uur.
U betaalt een lager uurtarief dan regulier.
U wordt via de mail op de hoogte gehouden van de beschikbare uren.
Aanpakken van de oorzaak in plaats van het gevolg.